Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Krispijn. Meer weten? Ontdek meer
Sigrid
27 jun 2026 om 19:09
Kapsalon was zalig
Merve
27 jun 2026 om 17:53
Eten was lekker warm en vers. Vriendelijke bezorger
micheal
27 jun 2026 om 4:36
verkeerde bestelling gekregen, meer dan 15 keer gebeld geen antwoord. langer dan 1.5 uur gewacht. nooit hier bestellen! eten komt ook koud aan
Senna
26 jun 2026 om 22:05
ook al was het vandaag tering warm en duurde de bestelling iets langer dan normaal gewoon weer top. top tent top bezorging en top eten !!
Jayro
26 jun 2026 om 0:52
Niet eens heel de bestelling gekregen 2 kinder menu’s besteld 2 slappe zakken patat gekregen en een kipburger geen drinken en geen kipnuggets
Bart
26 jun 2026 om 0:44
erg laat, ruim 1,5 uur te laat bezorgd
Shanti
25 jun 2026 om 21:36
Altijd geweldig en heerlijk. snelle bezorging en vriendelijke meneer. Niks te klagen over Krispijn.
Rosa
24 jun 2026 om 1:22
Het duurde 1,5 uur voordat het er was
Bep
19 jun 2026 om 16:45
Het eten is prima. Ik had ook een chocomel besteld, maar die was er niet bij. Dat vind ik wel erg jammer.