KRISPIJN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 3313 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Krispijn. Meer weten? Ontdek meer

27 jun 2026 om 19:09 Kapsalon was zalig
27 jun 2026 om 17:53 Eten was lekker warm en vers. Vriendelijke bezorger
27 jun 2026 om 4:36 verkeerde bestelling gekregen, meer dan 15 keer gebeld geen antwoord. langer dan 1.5 uur gewacht. nooit hier bestellen! eten komt ook koud aan
26 jun 2026 om 22:05 ook al was het vandaag tering warm en duurde de bestelling iets langer dan normaal gewoon weer top. top tent top bezorging en top eten !!
26 jun 2026 om 0:52 Niet eens heel de bestelling gekregen 2 kinder menu’s besteld 2 slappe zakken patat gekregen en een kipburger geen drinken en geen kipnuggets
26 jun 2026 om 0:44 erg laat, ruim 1,5 uur te laat bezorgd
25 jun 2026 om 21:36 Altijd geweldig en heerlijk. snelle bezorging en vriendelijke meneer. Niks te klagen over Krispijn.
24 jun 2026 om 1:22 Het duurde 1,5 uur voordat het er was
19 jun 2026 om 16:45 Het eten is prima. Ik had ook een chocomel besteld, maar die was er niet bij. Dat vind ik wel erg jammer.
18 jun 2026 om 6:55 Lekker